Apple

Reklamace zboží značky Apple

Vzhledem k záručním podmínkám společnosti Apple je zákazníkům, kteří svůj nákup realizovali daňovým dokladem, na kterém je uvedeno IČ nebo DIČ (firemní zákazníci), poskytována záruka na vybrané modely v délce trvání 12 měsíců, ostatní zákazníci mají záruku 24 měsíců v autorizovaných servisech.

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
SWISS spol. s r.o.
+421 267 202 080
servis@swissservice.sk
 Po-Čt: 8:00-17:00
Pá: 8:00-14:30
SWISS spol. s r.o. Pestovateľská 13 – areál OC Korzo 821 04  Bratislava

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

 

Pokud chcete zabránit poškození tekutinou, vyhýbejte se těmto situacím:

  • Plavání nebo koupání se s iPhonem.
  • Vystavování iPhonu natlakované vodě nebo silnému proudu vody, například při sprchování, na vodních lyžích, na wakeboardu, při surfování, jízdě na vodním skútru a podobných činnostech.
  • Používání iPhonu v sauně nebo páře.
  • Záměrné ponořování iPhonu do vody.
  • Práce s iPhonem v teplotách mimo doporučený rozsah nebo v extrémním vlhku.
  • Upuštění iPhonu a další nárazy.
  • Rozebírání iPhonu včetně odšroubovávání šroubků.

i

Odolnost proti polití, vodě a prachu není trvalá a může se v důsledku normálního opotřebení postupem času snížit. Záruční podmínky najdete zde.

Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše