Vzhledem k záručním podmínkám společnosti Apple je zákazníkům, kteří svůj nákup realizovali daňovým dokladem, na kterém je uvedeno IČ nebo DIČ (firemní zákazníci), poskytována záruka na vybrané modely v délce trvání 12 měsíců, ostatní zákazníci mají záruku 24 měsíců v autorizovaných servisech.
Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Název servisu | Telefon | Provozní doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
SWISS spol. s r.o. |
+421 267 202 080
|
servis@swissservice.sk |
Po-Čt: 8:00-17:00
Pá: 8:00-14:30
|
SWISS spol. s r.o. Pestovateľská 13 – areál OC Korzo 821 04 Bratislava |
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Pokud chcete zabránit poškození tekutinou, vyhýbejte se těmto situacím:
- Plavání nebo koupání se s iPhonem.
- Vystavování iPhonu natlakované vodě nebo silnému proudu vody, například při sprchování, na vodních lyžích, na wakeboardu, při surfování, jízdě na vodním skútru a podobných činnostech.
- Používání iPhonu v sauně nebo páře.
- Záměrné ponořování iPhonu do vody.
- Práce s iPhonem v teplotách mimo doporučený rozsah nebo v extrémním vlhku.
- Upuštění iPhonu a další nárazy.
- Rozebírání iPhonu včetně odšroubovávání šroubků.
i
Odolnost proti polití, vodě a prachu není trvalá a může se v důsledku normálního opotřebení postupem času snížit. Záruční podmínky najdete zde.