Bestway

Reklamace zboží značky Bestway - bazény, filtrace, vířivky a vysavače 

 

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

 

Název servisu
E-mail
Provozní doba
Telefon
BESTWAY CORP
pomocservis@bestwaycorp.cz

Od dubna do září  PO-PÁ 9:00 - 17:00

Od října do března PO-PÁ 8:30 - 16:00

+420 210 012640

 

  • Reklamaci prosím nahlašte přímo u servisu ZDE. Pokud bude reklamace servisem předběžně uznána, tak Vám může být zaslán nový díl, bez zaslání celého bazénu.
  • Na jednotlivé díly a výrobky značky Bestway se může vztahovat rozdílná záruka. Konkrétní informace ohledně záruky se dozvíte ZDE nebo kontaktováním výše uvedené e-mailové adresy. 

 

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše