EIZO

Reklamace zboží značky EIZO

(monitory a LCD displeje)

  

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

  

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Servisní středisko EIZO Europe GmbH pro CZ, SK 222 319 711,
723 448 935
miroslav.svec@eizo.com Po-Pá: 9:00-17:00 Meteor Centre Office Park "B",
Sokolovská 100/94
Praha 8
186 00

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše