EPSON - tiskárny a skenery

Reklamace zboží značky Epson - tiskárny a skenery

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

Reklamace tiskáren a skenerů zančky Epson je možné uplatnit v servisu VSP Data.

 

Na produkty typu Workforce, Stylus Pro,DFX se vztahuje servis OSS (servis na místě), závady je nutné hlásit na

na hot-line Epson 246037281.

 

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
VSP DATA
+420 381 489 800

epson@vspdata.cz
Po – Pá
7:00 – 16:00
VSP DATA a.s
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo ústí 2

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše