Pro reklamaci výrobků značky přímo v autorizovaném servisním středisku prosím kontaktujte přímo autorizovaný servis, který se nachází nejblíže k Vašemu bydlišti.
Seznam autorizovaných servisů:
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
Můžete také využít poradenství na naší zákaznické lince:
Zákaznické linka: Po-Pá 8:00 - 12:00. Volejte 545 120 545
Pro vysavače ETA 1490 Bolero je nastaven speciální přímý servis svozem
Jak postupovat?
V rámci zlepšení služeb byla vytvořena speciální linka zaměřená na robotický vysavač Bolero. Na této lince jsou k dispozici školení operátoři v pracovní dny od 7.00 hodin do 16.30 hodin.
Tel.420 577 055 220
E-mail: bolero@eta.cz