Genie

Reklamace zboží značky Genie

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

ZnačkaservisAdresa
Genie
Offia.cz
https://www.offia.cz/reklamace-zbozi-zakoupeneho-u-jineho-prodejce/

 

U produktů značky Genie lze pohodlně přes výše uvedený odkaz reklamovat přímo přes servis. Stačí nahrát snímek kupního dokladu, vyplnit popis závady (lze přiložit fotografie či video). Následně servis zašle instrukce k odeslání, zboží vyzvedne dopravce. U menších a levnějších produktů zákazník předá balíček na kterékoliv pobočce partnerského dopravce (velká síť v ČR).

Vyřízení reklamace je zpravidla velmi rychlé.

 

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše