Gigaset - mobilní telefony

Reklamace zboží značky Gigaset - mobilní telefony

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
SETOS spol. s r.o. - reklamační oddělení +420 241 021 677 reklamace@setos.cz
PO-PÁ
9:00 - 17:00
Nord Park hala č. 9, K Bílému vrchu 2978/5, 193 00 - Praha 9

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše