GoGEN

Reklamace zboží značky GoGEN

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

 

Kromě níže uvedeného pražského servisu lze také využít dalších servisů, viz odkaz https://www.gogen.cz/podpora/servisy/

  

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
A.V. Kovoslužba 241 714 442
241 714 452
servis@kovosluzba.cz Po-Pá: 9:00-18:00
Cílkova 9
140 00 Praha 4

 

PODMÍNKY prodlouženého servisu:


Služba GoGEN ZÁRUKA 40 měsíců se poskytuje na LED televizory. Platnost služby GoGEN ZÁRUKA 40 je u daného výrobku vyznačena. Na prodejních místech podá informaci o platnosti služby GoGEN záruka 40 měsíců, obsluhující personál.


a. Nárok na tuto službu nevzniká automaticky po zakoupení zboží, ale je podmíněno aktivací této služby zákazníkem na webových stránkách www.gogen.cz v sekci ZÁRUKA 40 MĚSÍCŮ. 


b. Aktivaci služby GoGEN ZÁRUKA 40 měsíců provede zákazník na webových stránkách www.gogen.cz tím, že pravdivě vyplní elektronický formulář. Data zapsaná do tohoto formuláře se uloží do Certifikátu GoGEN ZÁRUKA 40 měsíců, který si zákazník vytiskne. Předložení Certifikátu spolu s prodejním dokladem je podmínkou při uplatnění a řešení reklamace GoGEN ZÁRUKY 40 měsíců. 


c. Aktivace služby musí být na webových stránkách www.gogen.cz provedena nejpozději v termínu do 30 dnů od zakoupení zboží. Rozhodné datum nákupu je uvedeno na prodejním dokladu. 

  

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše