Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Sběrná místa pro předávání a adresy sběrných míst pro zasílání zařízení do opravy v České republice:
Název servisu | Telefon | Adresa | |
---|---|---|---|
+420 381 489 800 | gsmart@vspdata.cz | VSP DATA a.s. Service Park Průmyslová 1181 391 02 Sezimovo Ústí II Czech Republic |
Sběrná místa pro předávání a adresy sběrných míst pro zasílání zařízení do opravy na Slovensku:
Název servisu | Telefon | Adresa | |
---|---|---|---|
+421 245 691 375 | gsmservis@vspdatask.sk | VSP DATA SK s.r.o. Nová Rožňavská 3 831 04 Bratislava Slovakia |
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu