Hyundai

Reklamace zboží značky Hyundai

  • Kontaktovat zákaznickou infolinku 577 055 333 denně od 8:00 do 18:00 s žádostí o provedení opravy.
  • Zákaznické centrum přijímá požadavek na záruční opravu a následně předává požadavek na opravu příslušnému servisu.

 

  • Postup reklamace:
  1. Telefonicky kontaktovat zákaznickou linku
  2. Zákaznická linka eviduje reklamaci do evidenčního systému reklamací a předává ji příslušnému servisu.
  3. Servis kontaktuje zákazníka a provádí opravu  

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše