iGET

Reklamace zboží značky iGET

Reklamace zasílejte na:

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Intelek spol. s.r.o. 
+420 533 338 899
rma@intelek.eu
 Po-Čt: 8:00-18:00
Pá: 8:00-17:00
INTELEK spol. s r.o.
Ericha Roučky 1291/4
627 00 Brno

Jak postupovat?

  • Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
    (nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky oteviratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
  • Otevřte si reklamační portál autorizovaného servisua přihlašte se nebo případně zaregistujte zde https://reklamace.intelek.cz.
  • V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
  • Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Reklamace hodinek značky iGET

Po provedené analýze reklamací na chytré hodinky iGET bylo zjištěno, že až 80% případů je způsobeno nesprávným nastavením či nedodržením správného postupu.
ZDE najdete odkaz na podrobný návod, jak těmto zbytečným reklamacím zabránit a jak se nepřipravit o hodinky po dobu reklamační doby.

Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše