Předplatné Office 365 Business Essentials obsahuje služby důležité pro vaše podnikání. Profesionální e-mail Exchange Online s 50 GB schránkou. Díky její velikosti nebudete muset řešit několik let zálohování e-mailů. Součástí e-mailové schránky je také profesionální kalendář, který můžete v rámci firmy sdílet a lépe tak organizovat firemní aktivity.
Klíčové vlastnosti Microsoft Office 365 Business Essentials
- Předplatné na 1 rok zahrnuje aplikace Exchange Online s kapacitou 50 GB, Office Online, SharePoint Online, Skype pro firmy a Yammer.
- Různé jazykové verze.
- Určeno pro 1 uživatele.
- K dispozici cloudový diskový prostor OneDrive pro firmy s kapacitou 1 TB.
- Obsahuje webové verze Access, Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Word (desktopové verze aplikací nejsou součástí)
Microsoft Office 365 Business Essentials se představuje
Pro účely komunikace slouží Skype pro firmy, který zajistí online komunikaci ve vaší firmě i mimo ni. Výhodou, oproti podobným službám zdarma, je propojení komunikátoru s ostatními službami Office 365, jako je Exchange Online, OneDrive pro firmy, SharePoint Online a Yammer. Můžete tak přímo z těchto služeb zahájit rychlou konverzaci pomocí Skype pro firmy a vyřešit potřebné záležitosti. SharePoint Online vybaví vaši firmu intranetovým portálem, kde jednotlivé týmy nebo celá firma mohou sdílet důležité informace a pracovat na společných projektech.
Nasměrujte své podnikání správným směrem
Moderní službou je také firemní sociální síť Yammer, která pomáhá udržovat a zvyšovat know-how ve firmě. Služba OneDrive pro firmy umožní vašim zaměstnancům zálohovat důležité soubory pro případ selhání jejich zařízení, zajistí jejich automatickou distribuci na různá zařízení, jako jsou počítače, tablety a chytré telefony a zároveň jim umožní vybrané dokumenty bezpečně sdílet s dalšími kolegy nebo externími kontakty. Každý uživatel získává 1 TB datového prostoru pro své soubory a práci. Součástí předplatného je také Office Online, onlinová verze oblíbené kancelářské sady Microsoft Office, která zahrnuje online programy Outlook, Word, Excel, PowerPoint a poznámkový blok OneNote.
Využívejte společně s Office programy
Office 365 Business Essentials je kompatibilní s desktopovými verzemi nejnovějších aplikací Office 2016, 2013, 2010 a 2007 (verze Office 2007 s mírným omezením funkcí), Office for Mac verze 2016, 2011 a 2008.
Exchange Online: Používejte profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web App ve webovém prohlížeči. Získejte 50 GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.
OneDrive pro firmy: 1 TB on-line úložiště pro každého uživatele a přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Můžete sdílet soubory s dalšími uživateli ve vaší organizaci i mimo ni, určovat, kdo může prohlížet i upravovat jednotlivé soubory. Jednoduše lze také synchronizovat soubory s počítači nebo systémy Mac a dalšími zařízeními.
Skype pro firmy: Spojte se s jinými uživateli Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o své dostupnosti pomocí online stavu. Sdílejte informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory s uživateli Skypu. Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.
SharePoint Online: Vytvořte si týmové webové stránky, kde mohou uživatelé sdílet dokumenty, kalendáře a pracovat na společných projektech. K dispozici je 10 GB úložného prostoru + navýšení 500 MB za každého přidaného uživatele.
Office Online: Vytvářejte a upravujte dokumenty Word, Excel, PowerPoint přímo ve webovém prohlížeči. Začněte používat elektronický poznámkový blok OneNote a mějte své poznámky k dispozici na všech svých zařízeních.
Yammer: Firemní sociální síť, která umožní vašim zaměstnancům spojení se správnými lidmi. Zajistí sdílení informací napříč týmy a organizaci projektů. Vhodný nástroj pro formální i neformální diskuze v rámci organizace i mimo ni. Pomáhá udržovat a zvyšovat know-how ve firmě.
Jak aktivovat Office 365
Poté co objednáte službu Office 365 v rámci MS Open Licence smlouvy, Microsoft automaticky odešle aktivační e-mail osobě, která je uvedena v dohodě o programu Volume Licensing jako online administrátor. Tento e-mail obsahuje odkaz na stránku, kde je možné online službu aktivovat. Pro přihlášení k aktivačnímu portálu je zapotřebí mít zaregistrovaný tzv. „Účet organizace/Organizational account“. V případě, že ještě nemáte založený Účet organizace, postupujte podle instrukcí a založte si ho. V případě, že Účet organizace již máte, přihlaste se tímto účtem.
Office 365 systémové požadavky pro PC
- 1 GHz nebo rychlejší x86 nebo x64 s podporou SSE2
- 2 GB Ram
- 3 GB prostoru na pevném disku
- Rozlišení 1 280 × 800
- Grafická karta podporující DirectX 10 nebo vyšší
- Operační systém: Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows 10 Server
- Podpora prohlížečů: Internet Explorer 9,10,11; Mozilla Firefox 35.x +, Google Chrome 40+, Microsoft Edge
- .Net verze: .NET 3.5, některé funkce vyžadují také nainstalované .NET 4.0 nebo 4.5 CLR
- Účet Microsoft a internetové připojení pro instalaci