KOSS - sluchátka

Reklamace zboží značky KOSS - sluchátka

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Eurostar Ostrava 323 606 877
323 601 904
koss.servis@eurostar-ostrava.cz Po-Pá: 10-18:00
Čestlice 271
251 70 Dobřejovice

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

 

Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše