Krups

Reklamace zboží značky Krups

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Seznam servisních středisek naleznete na odkazu níže

 

Reklamace přístoje NESPRESSO

Kontaktovat Nespresso Club na bezplatné lince 800 26 33 33, dostupná denně od 6:00 do 22:00. Naši odborníci provedou technickou diagnózu a navrhnou řešení:

  • Telefonická asistence při odstraňování problému
  • Objednávka náhradního dílu

Nespresso Club vyzvedne kávovar společností DPD v dohodnutou dobu, zorganizuje zapůjčení nového kávovaru a vrátí zákazníkův kávovar, jakmile bude opraven.

* Služba je zdarma, pokud je kávovar stále v záruce od výrobce. Pokud je kávovar po záruce, lze využít paušálních částek za opravu.

Upozornění: reklamace Nespresso se vztahuje pouze na kávovary z této kategorie.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše