Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Seznam servisních středisek naleznete na odkazu níže
Reklamace přístoje NESPRESSO
Kontaktovat Nespresso Club na bezplatné lince 800 26 33 33, dostupná denně od 6:00 do 22:00. Naši odborníci provedou technickou diagnózu a navrhnou řešení:
- Telefonická asistence při odstraňování problému
- Objednávka náhradního dílu
Nespresso Club vyzvedne kávovar společností DPD v dohodnutou dobu, zorganizuje zapůjčení nového kávovaru a vrátí zákazníkův kávovar, jakmile bude opraven.
* Služba je zdarma, pokud je kávovar stále v záruce od výrobce. Pokud je kávovar po záruce, lze využít paušálních částek za opravu.
Upozornění: reklamace Nespresso se vztahuje pouze na kávovary z této kategorie.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu