Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:
- Fotku výrobního štítku
- Číslo prodejního dokladu
- Popis závady
- Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
- Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:
Objednávka opravy na místě ZDE.
Odkaz na seznam servisů ZDE.
Infolinka LG pro zákazníky v ČR na tel. čísle 810 555 810 nebo infolinku LG pro zákazníky ze SR na tel. čísle 0850 111 154, kde vám naši pracovníci pomohou najít nejbližší autorizovaný servis LG v ČR nebo SR. Pro vyhledání servisu LG v ČR můžete také použít vyhledávací formulář.
- Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu