LG - velké bílé elektro

Reklamace zboží značky LG - velké bílé elektro

 

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu. 

 

 

Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:

  • Fotku výrobního štítku 
  • Číslo prodejního dokladu
  • Popis závady

 

  • Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:

 

Objednávka opravy na místě ZDE.

 

Odkaz na seznam servisů ZDE.

 

Infolinka LG pro zákazníky v ČR na tel. čísle 810 555 810 nebo infolinku LG pro zákazníky ze SR na tel. čísle 0850 111 154, kde vám naši pracovníci pomohou najít nejbližší autorizovaný servis LG v ČR nebo SR. Pro vyhledání servisu LG v ČR můžete také použít vyhledávací formulář.
 

 

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše