Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Servis | Telefon | Otevírací doba | |
---|---|---|---|
kancelarskezidle.com
|
tomas.hegner@kancelarskezidle.com |
+420704701307 |
Po-Pá 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00 |
POZOR !!! Nejdříve kontaktovat servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailem nebo přes kontaktní formulář (odkaz níže). Mimo pobočky v Rožnově pod Radhoštěm nelze osobně reklamaci podat. Servis se zákazníkem řeší reklamaci individuálně a pokud je to třeba, tak i zašle pro židli svoji dopravu.
Odkaz na reklamační formulář naleznete zde.
Zbylé informace k reklamaci najdete zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu