Mercury Star

Reklamace zboží značky Mercury Star 

 

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

ServisE-mailTelefonOtevírací doba
kancelarskezidle.com
tomas.hegner@kancelarskezidle.com

+420704701307

Po-Pá 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00

 

POZOR !!! Nejdříve kontaktovat servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailem nebo přes kontaktní formulář (odkaz níže). Mimo pobočky v Rožnově pod Radhoštěm nelze osobně reklamaci podat. Servis se zákazníkem řeší reklamaci individuálně a pokud je to třeba, tak i zašle pro židli svoji dopravu.

 

Odkaz na reklamační formulář naleznete zde.

Zbylé informace k reklamaci najdete zde.

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše