MIO

Reklamace zboží značky MIO

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
VSP Data, a.s. 381 489 888 mio@vspdata.cz
Po-Pá: 8:00-16:00
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

 

Lze také využít možnost zaslání do servisního centra v Táboře nebo předání zástupci VSP Data na Alza TechZone v Holešovicích - více ZDE.

 

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše