NESPRESSO

Reklamace přístoje NESPRESSO

 

Pro uplňení reklamace produktu Nespresso je nutné nejprve registrace v Nesspresso Clubu na stránce:

 

https://www.nespresso.com/cz/cs/registration?execution=e1s1 

 

Poté stačí kontaktovat Nespresso Club na bezplatné lince 800 26 33 33, 24 hodin denně.

Odborníci Nespresso Clubu provedou technickou diagnózu a navrhnou řešení:

 

Další informace na odkazu https://www.nespresso.com/cz/cs/kavovary-asistence#!/
 

 

  • Telefonická asistence při odstraňování problému
  • Objednávka náhradního dílu
  • Nespresso Club vyzvedne kávovar společností PPL v dohodnutou dobu, zorganizuje zapůjčení nového kávovaru a vrátí zákazníkův kávovar, jakmile bude opraven

 

Výhody reklamace přes Nespresso Club

  • Se zákazníkem je provedena řádná diagnostika, ve většině případů se problém odstraní ihned
  • Případnou opravu vyřízenou do 7 dnů
  • Vyzvednutí vadného kávovaru přímo v místě, není nutné nikam nosit
  • Zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy

 

 

Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše