Packard - Bell

Reklamace zboží značky Packard-Bell

 

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

 

Název servisuTelefonAdresa
Servisní centrum Packard Bell (+420) 531 027 777 / service_brno@packardbell.com Sevisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 100
627 00 Brno - Slatina

V případě poruchy Vašeho výrobku Packard-Bell vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle. Zde Vás budou operátoři společnosti Packard-Bell informovat o dalším postupu. Žádný jiný způsob vyřízení reklamace není možný.

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 

Upozornění:

Baterie notebooku je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.

Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše