Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
-
Pro elektroskútry a motorky dodavatel nabízí servis přímo u zákazníka.
-
ZDE je možné domluvit příjezd technika.
-
Servis ani pobočka Alzy nepřijme fyzicky zaslané běžecké pásy.
Název servisu
|
E-mail
|
Adresa
|
Otevírací doba
|
Telefon
|
---|---|---|---|---|
RULYT s.r.o.
|
reklamace@rulyt.cz
|
Lounská 891, 438 01 Žatec, Česká Republika |
PO-PÁ: 7-15:00
|
+420 777 736 214
|
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu