Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Značka | servis | |
---|---|---|
RocketBook |
Fistro digital s.r.o.
|
Janáčkova 18, Ostrava, 702 00 https://www.rocketbook.cz/casto-kladene-otazky/packova@fistro.cz |
U produktů značky RocketBook lze reklamovat přímo přes servis. Na uvedeném odkazu naleznete odpovědi na nejčastější otázky. V případě potřeby se lze také obrátit na zákaznickou podporu na uvedeném e-mailu.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu