Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:
- Fotku výrobního štítku
- Číslo prodejního dokladu
- Popis závady
- Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
- Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:
Název servisu | Telefon | Provozní doba |
---|---|---|
SAMSUNG | +420 800 726 786 | Po-Pá: 7:00-21:00 hod. |
Vyhledat nejbližší autorizované servisní středisko Samsung: https://www.samsung.com/cz/support/contact/
- Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu