Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Název servisu
|
E-mail
|
Adresa
|
Telefon
|
Otevírací doba
|
---|---|---|---|---|
Saturn Home Appliances s.r.o.
|
info@isaturn.cz
|
Tiskařská 563/6, Praha 10, 10800 |
+420 602 606 267
|
Po-Pá 10:00-17:00
|
* Pokud reklamujete, že dorazil produkt v jiném jazyce a bez českého manuálu, tak prosím kontaktujte servis na čísle 773435687. Produkt Vám bude vyměněn.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu