Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji. Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Postup nahlášení reklamace:
- Nahlášení na email: siguro@alza.eu
- Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.)
- Dodání fotky výrobního štítku.
- Číslo prodejního dokladu.
- Popis závady
- Malé spotřebiče - není nutné hlásit
- Předání zboží k reklamaci:
- Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.) - servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravu v místě bydliště.
- Malé spotřebiče - Je nutné doručit zboží na nejbližší pobočku Alzy, poslat poštou nebo se přes Call centrum domluvit na svozu.
- V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku dostupnou 24 hodin denně 225 340 111 pro CZ a +421 2 5710 1800 pro SK
- Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu