Siguro

Reklamace zboží značky Siguro

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.  Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

 

Postup nahlášení reklamace:

 

  • Nahlášení na email: siguro@alza.eu 
    • Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.)
      • Dodání fotky výrobního štítku.
      • Číslo prodejního dokladu.
      • Popis závady
    • Malé spotřebiče - není nutné hlásit
  • Předání zboží k reklamaci:
    • Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.) - servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravu v místě bydliště.
    • Malé spotřebiče - Je nutné doručit zboží na nejbližší pobočku Alzy, poslat poštou nebo se přes Call centrum domluvit na svozu.

 

  • V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku dostupnou 24 hodin denně 225 340 111 pro CZ a +421 2 5710 1800 pro SK 

 

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše