Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Název servisu
|
Telefon
|
Kontakt
|
Provozní doba
|
---|---|---|---|
StadlerForm Servis
|
+421 918 444 373
|
Kontaktní formulář zde.
|
Po-Pá: 10:00-12:00 hod.
|
Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace postupujte prosím podle instrukcí na stránce www.stadlerform.cz/servis.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu