Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:
- Fotku výrobního štítku
- Číslo prodejního dokladu
- Popis závady
- Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
- Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:
Název servisu | Telefon | Kontaktní formulář | Provozní doba |
---|---|---|---|
Toshiba | +420 381 489 800 | kontaktní formulář zde | Po-Pá: 8:00-16:00 hod. |
- Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu