Toshiba

Reklamace zboží značky Toshiba

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Záruční opravy telefonů:

Název servisuTelefonE-mailodkaz
VSP Data
+420 381 489 800
toshiba@vspdata.cz zde

 

Seznam dalších autorizovaných servisů na stránkách zastoupení Toshiba naleznete ZDE.

Případně zboží reklamovat přes Alza.cz a.s. Konkrétní postup, jak u nás zboží reklamovat naleznete ZDE

 

Notebooky - upozornění:

Baterie notebooku je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše