Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Záruční opravy telefonů:
Název servisu | Telefon | odkaz | |
---|---|---|---|
VSP Data |
+420 381 489 800
|
toshiba@vspdata.cz | zde |
Seznam dalších autorizovaných servisů na stránkách zastoupení Toshiba naleznete ZDE.
Případně zboží reklamovat přes Alza.cz a.s. Konkrétní postup, jak u nás zboží reklamovat naleznete ZDE.
Notebooky - upozornění:
Baterie notebooku je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu