AKG

Reklamace zboží značky AKG

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 


V případě že potřebujete reklamovat zboží společnosti AKG, prosíme vyplňte formulář

 

V České Republice:  http://servis.dsicz.cz/reklamacni-protokol/

Ve Slovenské Republice: http://servis.dsi.sk/reklamacn%C3%BD-protokol/ 


Servis vás bude kontaktovat emailem s pokyny, na kdy a jak je potřeba připravit reklamované zboží, které následně vyzvedne zásilková služba.

 

 

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno23.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše