Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
V případě že potřebujete reklamovat zboží společnosti AKG, prosíme vyplňte formulář
V České Republice: http://servis.dsicz.cz/reklamacni-protokol/
Ve Slovenské Republice: http://servis.dsi.sk/reklamacn%C3%BD-protokol/
Servis vás bude kontaktovat emailem s pokyny, na kdy a jak je potřeba připravit reklamované zboží, které následně vyzvedne zásilková služba.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu