Autronic

Reklamace zboží značky Autronic

 

 

Zboží této značky lze reklamovat přímo s pomocí autorizovaném servisu, ve většině případů Vám tak může být zaslán konkrétní díl.

 

  • vyplníte reklamační protokol (viz příloha), vyfotíte závadu a k e-mailu přidáte scan / fotografii prodejního dokladu (faktura)
     
  • V reklamačním protokolu je nutné uvést jako prodejce Alza.cz a.s., co nejpodrobněji popsat vadu nebo označit vadný díl na montážním návodu
  • servis závadu posoudí a navrhnete řešení tzn. doposlání vadného nebo chybějícího dílu (v případech, kde je možná instalace uživatelem svépomocí)
  • ve složitějších případech, kdy je třeba zaslat zboží přímo na servis budete požádáni o předání reklamace skrze Alza.cz

 

 

Název servisuE-mail
Autronic s.r.o.

Reklamační protokol ve formátu .xlsx ZDE ke stažení.

Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše