Beko

Reklamace zboží značky Beko

 

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu. 

 

Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:

  • Fotku výrobního štítku 
  • Číslo prodejního dokladu
  • Popis závady

 

  • Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:

 

Nahlášení opravy přes odkaz ZDE.

 

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše