Beurer

Reklamace zboží značky Beurer

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
BORGY CZ, a.s.
+420 326 320 662

reklamace@borgy.cz

Po – Čt: 8:00 – 16:00
Pá: 8:00 - 14:30
Zápy 4 (areál RTK)
250 01 Zápy

 

Podrobnější informace naleznete na stránce zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno24.02.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše