Reklamace zasílejte na:
Název servisu | Telefon | Provozní doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
Intelek spol. s.r.o. |
+420 533 338 899
|
rma@intelek.eu |
Po-Čt: 8:00-18:00
Pá: 8:00-17:00
|
INTELEK spol. s r.o. Ericha Roučky 1291/4 627 00 Brno |
Jak postupovat?
Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky oteviratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
Otevřte si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlašte se nebo případně zaregistujte zde https://reklamace.intelek.cz/prihlaseni.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
Jistota odborné diagnostiky problému
Nadstandardní služby autorizovaného servisu