Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Značka | servis | Adresa |
---|---|---|
Bonsaii |
Offia.cz
|
https://www.offia.cz/reklamace-zbozi-zakoupeneho-u-jineho-prodejce/ |
U produktů značky Bonsaii lze pohodlně přes výše uvedený odkaz reklamovat přímo přes servis. Stačí nahrát snímek kupního dokladu, vyplnit popis závady (lze přiložit fotografie či video). Následně servis zašle instrukce k odeslání, zboží vyzvedne dopravce. U menších a levnějších produktů zákazník předá balíček na kterékoliv pobočce partnerského dopravce (velká síť v ČR).
Vyřízení reklamace je zpravidla velmi rychlé.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu