Chytrá zeď

Reklamace zboží značky Chytrá zeď

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Název servisuTelefon / e-mailAdresa
Chytrá zeď
(+420) 731 444 250 / info@chytrazed.cz
Centrum bydlení a designu
Kaštanová 566/125f, budova B, 620 00 Brno

 

Co když nápisy na Chytré zdi nejdou mazat, i když jsem použil/a fixy na bílé tabule?
Některé značky fixů jsou na Chytré zdi hůře stíratelné a zanechávají šmouhy. Doporučujeme používat fixy na bílé tabule značky Kores, které jsou lehce stíratelné i za sucha. Upozorňujeme, že pro mazání je čistící hadřík nebo houbičku nutné udržovat co nejvíce čisté.

 

Co když na magnetické Chytré zdi, samostatném magnetickém nátěru nebo magnetickém tabulovém nátěru nedrží magnety?
Pravděpodobně používáte slabé magnety. Na Chytrou zeď doporučujeme používat silnější neodymové magnety.

 

Co když nápisy na tabulovém nátěru po smazání zanechávají viditelné šmouhy?
Před prvním psaním je nezbytné přetřít celý povrch klasickou křídou a poté smazat suchým hadříkem. Vlhký hadřík použijte na mazání až po 7 dnech po aplikaci nátěru.

 

Průběh reklamace
 
V rámci urychlení reklamace doporučujeme zaslat podrobné informace o reklamovaném zboží a fotografie reklamovaného zboží na info@chytrazed.cz. Na základě posouzení reklamace bude poté upřesněn další postup.
 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše