Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Asistenční služba: 800 105 505
Na Asistenční lince vám naší odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8,00 do 16,00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně pozáruční, opravy výrobků Hisense.
Stránky podpory http://www.gorenje.cz/support/
Stránky podpory http://www.gorenje.cz/support/
Odkaz na formulář objednání opravy ZDE.
Vaše Informace, dotazy a připomínky ke kvalitě servisní sítě rádi uvítáme i písemnou formou na adrese info@gorenje.cz.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu