Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
U produktů značky Humibox je možné realizovat záruční opravu odborným technikem přímo u Vás doma, případně je zde možnost svozu do autorizovaného servisního střediska.
Napište prosím e-mail na adresu servis@humibox.cz, kde uvedete závadu, nákupní doklad (v příloze), servisní střediko Vás následně bude kontaktovat a navrhne nejvhodnější postup.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu