Humibox

Reklamace produktů značky Humibox

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

U produktů značky Humibox je možné realizovat záruční opravu odborným technikem přímo u Vás doma, případně je zde možnost svozu do autorizovaného servisního střediska.

 

Napište prosím e-mail na adresu servis@humibox.cz,  kde uvedete závadu, nákupní doklad (v příloze), servisní střediko Vás následně bude kontaktovat a navrhne nejvhodnější postup.

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše