Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Kromě níže uvedeného pražského servisu můžete také využít další servisy, viz odkaz https://www.hyundai-electronics.cz/podpora/servisni-mista/
Název servisu | Telefon | Provozní doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
A.V. Kovoslužba | 241 714 442 | servis@kovosluzba.cz | Po-Pá: 9:00-18:00 | Cílkova 9 Praha 4, Lhotka |
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu