Sencor

Reklamace zboží značky Sencor

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Název servisu 
Telefon
E-mail
Adresa 
Provozní doba technické podpory Sencor
E-mail 
Telefon
Fast ČR,
a.s
+420 323 204 120 servis.praha@fastcr.cz Technická 1701, 160 00 Praha 6 - Dejvice Po-Pá 8:30 - 17:00 roboticke.vysavace@sencor.cz +420 323 204 060
Fast ČR,
a.s
+420 323 204 120 servis.brno@fastcr.cz Technická 1701, 160 00 Praha 6 - Dejvice Po-Pá 8:30 - 17:00 roboticke.vysavace@sencor.cz +420 323 204 060

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše