Xbox 360 - herní konzole

Reklamace zboží značky Xbox 360 - herní konzole

 

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

 

Veškeré problémy s konzolí XBOX360, včetně reklamací a oprav, řeší linka technické pomoci na placeném čísle 800 142 365 nebo 239 000 459 (v provozu od 10:00 do 18:00). Po zavolání na tuto linku dostanete několik jednoduchých otázek, aby se vyloučily závady spočívající nesprávném zapojení apod. Pokud tento postup nevede k cíli, tj. odstranění závady, a pracovník Microsoftu uzná, že je zapotřebí konzoli odeslat na reklamaci, zaregistruje sériové číslo konzole na jméno zákazníka, zaznamená si kontaktní údaje a objedná přepravní službu, která konzoli vyzvedne na adrese zákazníka. Opravenou konzoli zákazník obdrží stejným způsobem zpět. Tímto způsobem probíhá reklamace pouze konzolí Xbox 360. U samostatně zakoupeného příslušenství a her je postup vyřizování reklamací tradiční – tzn. přes prodejce, u nichž byl produkt zakoupen.

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Vytvořeno01.03.2022

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše